2018年12月5日 星期三

無用的小三

我並非一個稱職嘅小三,其實我隻腳做完手術之後,一個人响屋企,覺得好寂寞好無助,有好多嘢想做但做唔到,行兩步都痛到癲咗,真係好想有人响身邊照顧,好想人安慰我,好想有人幫我打點一切……

但係我完全唔敢叫佢,因為我怕佢屋企人更需要佢,我寂寞我自己都面對緊咩嘢,我唔想我面對嘅嘢,對方屋企人都一樣去面對,我唔好似人哋咁樣搶人哋個老公返嚟玩,而我越寂寞越唔想佢過嚟陪我。

其實我都好想同佢講:你嚟照顧我啦 ,呢兩個禮拜都響度唔好走啦!

結果我只會講你唔好嚟咁多啦,你照顧下你屋企喇,陪佢哋多啲喇,我已經佔用咗你好多時間……究竟我做啲咩?呢點解永遠都係咁!只會為人哋想,咁我自己又點呀?邊個為我想呢?

做第三者就係咁㗎喇,我都好想搵一個真正愛我嘅男人,但真係有咁易咩~邊有人肯真心去建立一個家呀!就係因為咁,我更加唔想去拆散人哋個家……

沒有留言:

張貼留言